Terima Kasih ^_^

Alhamdulillah. Mungkin itulah satu kata yang paling tepat untuk mengawali postingan saya kali ini. Yah, segala puji hanya bagi Allah. Atas segala impahan rahmat dan karunia-Nya. Sekali lagi, alhamdulillah.

Kemudian saya juga mengucapkan terima kasih yang tiada terhingga atas segala bantuan dan doa semuanya. Keluarga besar, handai taulan, sahabat dan semua pihak yang tidak dapat saya sebutkan satu persatu namanya. Semoga Allah membalas segala kebaikan kalian dengan balasan yang lebih baik.

Terakhir, saya juga meminta maaf sebesar besarnya atas segala salah dan khilaf yang terjadi. Semoga ada hikmah dari semuanya ini.Oiya, sebagai penutup, saya ada sedikit pantun untuk para pembaca sekalian.

“Kalau ada jarum yang patah, jangan dimasukkan ke dalam jerami. Kalau ada kata yang salah, jangan dimasukkan ke dalam hati”

Jogja, 11 April 2012

4 thoughts on “Terima Kasih ^_^

  1. barakallah untuk panji dan niefha :)
    terima kasih sudah menyiapkan waktu dan tempat untuk kopdaran :D
    cc : titintitan, langit11, muftisany

Leave a Reply

